Assens Ungdomsklub

9550 Mariager
Mail: nasor1973@gmail.com
Klubkoordinator Nanna Mobil: 6019 4304

Assens Ungdomsklub har lokaler i kælderen under Assens Skole.

Vi råder over flere lokaler, hvor de unge kan høre musik, spille pool, se tv, spille FIFA på storskærm, spille bordtennis og meget mere. I baren kan man bl.a. forsyne sig med slik, gulerødder, toast, chips, vand, juice og sodavand.

Vi er for tiden 4 medarbejdere, som er en blanding af unge voksne og ”voksne” voksne, hvilket vi mener, er en ideel sammensætning.

Personalet er Klubkoordinator Nanna Wagner Sørensen, Helle Domino, Morten Christiansen og Claus Svanholm.

På en typisk klubaften er der mellem 20 og 30 unge og 2 medarbejdere. Der foregår mange aktiviteter i hele klubben, nogle vil gerne spille pool hele aften og nogen vil ”bare” hygge sig, snakke og høre højt musik, køre på Segboard, der skal være plads til det hele, også en fortrolig snak med en voksen.

Nanna er på skolen hver mandag i 12 pausen, så har de unge spørgsmål er de altid velkomne, hvis hun ikke når at komme til de unge først ;-)

Du kan tilmelde dig Assens ungdomsklub her https://www.ungmariagerfjord.dk/Ungdomsklubber/Assens-Ungdomsklub

Indmeldelsesseddel ungdomsklub

Shape Created with Sketch.